חיפוש מוצרים

שאלות נפוצות

תשובות לדברים שתמיד שואלים :-)

כמה עולה המשלוח?

עלות המשלוח היא כ-20 שקלים להזמנה.
כל המידע על אזורי החלוקה והמחירים נמצאים כאן.

יש מינימום הזמנה?

מינימום להזמנה הוא 100 שקלים.
עלות המשלוח היא כ-20 שקלים להזמנה.
כל המידע על אזורי החלוקה והמחירים נמצאים כאן.

מהם אזורי החלוקה?

כל המידע על אזורי החלוקה נמצאים כאן. ואפשר גם לאסוף מהחנות בשוק רמלה אם זה יותר נוח לך.

מהם זמני החלוקה?

לכל ישוב יש את זמני החלוקה שלו. בתהליך ההזמנה נציג לך את הזמנים עבור כל ישוב במשלוח עד הבית. יש לבצע את ההזמנה יום אחד מראש ואפשר גם לאסוף מהחנות בשוק רמלה אם זה יותר נוח לך.
** מספר ההזמנות היומי מוגבל

אך מתבצע התשלום באתר?

התשלום מתבצע בצורה מאובטחת באחת מחברות הסליקה הגדולות בארץ. פרטי כרטיס האשראי ישמרו במידה ובחרתה בצורה מאובטחת. האתר מאובטח תחת ssl.

האם אפשר לבטל הזמנה?

כן. כדי לבטל הזמנה יש להתקשר לשירות לקוחות עד 8 שעות לפני מועד המשלוח.

האם ניתן לשנות הזמנה?

כרגע לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה דרך האתר. ניתן להתקשר לשירות לקוחות עד 8 שעות לפני מועד המשלוח.

מה קורה כשמוצר חסר במלאי?

במקרה שהמוצר חסר ניצור קשר כדי לעדכן אתכם ולהציע מוצר חלופי.

האם ניתן להחליף או להחזיר מוצרים שהזמנתי?

מדיניות החזרת מוצרים מופיעה בתקנון האתר תחת פסקה 24. ניתן לפנות לשירות לקוחות למידע נוסף.

כיצד ניתן לקבל חשבונית?

ניתן להוריד את חשבונית הקנייה ב"חשבון שלי" \ "הזמנות". שם חשבוניות הקניה שלכם זמינות להדפסה או הורדה.

כיצד ניתן לקבל חשבונית מס?

חשבונית מס תתקבל ביחד עם ההזמנה אבל יש לציין זאת במפורש בהערות הזמנה.

האם ניתן להחליף פרטי כרטיס אשראי?

כן, ניתן לעדכן פרטי כרטיס אשראי ב"החשבון שלי" \ "כרטיסי אשראי".
ניתן להסיר כרטיס ע"י בחירתו ולחיצה על "הסרה".
ניתן להוסיף כרטיס בהזנת מידע חדש ולחיצה על "הוסף חדש".